He assignat els plans i idees força per a les 5 ciutats de la següent manera :
· Vancouver- Pla Màrqueting.
-Idea força: Riquesa cultural i natural
http://anna-luelmo.blogspot.com/2008/01/vancouver.html
· Dehli-Pla estratègic i màrqueting.
–Idea força: Ciutats Històriques i manca d’equipaments turístics.
http://francesclamora.blogspot.com/2008/01/t-delhi.html
· Boston-Pla director .
- Idea força: Centre neuràlgic dels negocis.
http://estudiantdospuntzero.blogspot.com/2008/01/els-deu-titulars-sobre-boston.html
· Tokyo- Pla màrqueting.
-Idea força: Poder econòmic, modernitat i historia.
http://martidd.blogspot.com/2008/01/tokyo.html
· Jakarta-Pla estratègic
- Idea força: Oferta turística diversificada(però sense suport)
http://www.laurabasi.blogspot.com/
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
1 comentario:
"No estem d'acord amb l'abolició de l'assignatura 2.0 Nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa".
http://republicaturistica.blogspot.com/2008/01/lo-ms-atroz-de-las-cosas-malas-de-la.html
Publicar un comentario